Case: Patiëntenlogistiek in het Jeroen Bosch Ziekenhuis

Geplaatst op Geupdate op

Patiënten doorlopend geinformeerd op wachttijd en routing in het Jeroen Bosch Ziekenhuis

Het Jeroen Bosch Ziekenhuis (JBZ) in ’s-Hertogenbosch heeft onlangs drie voormalige Bossche locaties samengevoegd tot één groot, nieuw ziekenhuis. Ultramodern en voorzien van de nieuwste technogieën om patiënten en medewerkers een zo groot mogelijk gevoel van comfort en veiligheid te bieden. Het gedreven management van dit ziekenhuis streeft er altijd naar om de kwaliteit van zorg te verbeteren. Het optimaliseren van informatievoorziening naar de patiënt speelt hierin een zeer belangrijke rol.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s